Descrierea produsului Apa micelara Garnier Hyaluronic Aloe imbogatita cu acid hialuronic si extract de Aloe Vera, 400 ml:
Produs de curatare completa eficient, rapid si usor de folosit. Intr-un singur pas, curata, demachiaza si elimina impuritatile si urmele de poluare, in timp ce reumple prin hidratare toate tipurile de ten, chiar si pe cel sensibil.
Recomandare
Datorita tolerantei optime, aceasta formula hipoalergenica se potriveste tuturor tipurilor de ten, inclusiv celui uscat si sensibil.
Ingrediente si inovatie:
Aceasta formula este imbogatita cu: - Micele, agenti invizibili de curatare, care atrag machiajul, impuritatile si urmele de poluare ca un magnet, curatand eficient fara frecare - Acid hialuronic, un ingredient dermatologic activ cunoscut, ce ajuta la reumplerea tenului prin hidratare si ii reda aspectul neted si luminozitatea, fara a-l usca.
Cum se utilizeaza?
Aplicati pe ten, ochi si buze cu ajutorul unei dischete demachiante, fara sa frecati. Nu necesita clatire.
Despre brand Garnier
De peste un secol, cosmeticele Garnier influențează stilul de viață al bărbaților și al femeilor din întreaga lume. A apărut în Franța și, treptat, a devenit unul dintre cele mai respectate branduri de produse cosmetice.
Povestea sa a debutat în 1904, când coaforul Alfred Amour Garnier a creat primul tonic din plante pentru înfrumusețarea părului, primul produs Garnier care a devenit rapid un bestseller. În anul 1960 a apărut prima vopsea de păr Garnier aplicabilă acasă, femeile începând să-și privească părul ca pe un accesoriu de modă. Printre produsele care au fost îndrăgite instantaneu se numără Garnier Micellar Water, gelul purificator Garnier Pure Active Gel și vopselele Garnier Nutrisse.
Brandul Garnier este atent la dorințele clienților săi, iar produsele reflectă nevoile acestora în ceea ce privește îngrijirea tenului și a părului. Creează produse care sunt cu adevărat eficiente, ușor accesibile și facilitează ritualurile zilnice de îngrijire a frumuseții. De aceea, cosmeticele Garnier înregistrează un uriaș succes mondial, fiind disponibile în peste 120 de țări din întreaga lume.
Produsele Garnier din întreaga lume sunt recunoscute și în mod oficial ca fiind cruelty-free, acestea purnand simbolul programului Leaping Bunny al organizației Cruelty Free International, care militează pentru încetarea testării pe animale și practicile cruelty-free. Garnier este unul dintre brandurile cele mai mari și mai extinse pe plan internațional pe care Cruelty Free International le-a aprobat vreodată în cadrul programului Leaping Bunny, acesta fiind un salt uriaș nu numai pentru Garnier, ci și pentru industria frumuseții în ansamblu.
Scrie un review